Війна з інформацією

Привіт! Писав цей матеріал я ще півроку тому, але сама по собі тема є актуальною й досі.

Із проблемою пошуку житла щодня стикається кількасот людей. Серед них і студенти, і молоді сім’ї ,ба навіть люди вже поважнішого віку. Ця проблема стосується не лише іногородніх, а й жителів міста Львова. Інформаційні агенції. З одного боку красномовна назва спокушає подачею інформації, а з іншого боку побачите далі…

Буквально місяць тому я розпочав пошук квартири, яку б я хотів орендувати на довгий термін. Розпочинав я свій нелегкий, направду, шлях з інтернет-сайтів, де розміщені оголошення. Перед цим одразу поставив собі за мету знайти квартиру без посередників та без зайвих переплат. Тож, серед усіх оголошень шукав саме ті, в яких чітко прописано, що квартира здається безпосередньо власником. Вималювалася така картина: дзвінків було здійснено на приблизно 30 номерів, кілька з них були недійсними, а всі решта виявилися агенціями з нерухомості.

Наступний, так би мовити «левел» – газета, метод більш традиційний та дієвий. Принаймні я так думав. І тут я надзвонився досхочу. Але до цілі своєї ні на крок не наблизився.

Залишилися агенції з нерухомості та інформаційні агентства. Я обрав останнє через суттєву різницю в оплаті послуг: в агенції нерухомості потрібно було сплатити місячний платіж за оренду житла, а в інформагентстві всього-лиш 300 грн. Зробив такий собі перший крок до мишоловки. Мене зустріли дуже ввічливо та привітно. Я навіть подумати не міг, що вже через півгодини мене ошукають та обдеруть на ці ж 3 сотні гривень(для студента це реально багато!). Отже, я уклав договір і був впевнений, що скоро мені знайдуть довго омріяне житло. Наступного дня на мій номер телефону надійшла СМС, в якій були адреси квартир, ціни та номери телефонів. Спочатку таке ноу-хау мені припало до душі, проте, вже за кілька днів даремних обдзвонювань я дійшов до висновку, що мене просто обдурили. Рішучий крок, я пішов в ту ж агенцію, до все ж тієї привітної дівчинки-агентки. На моє розчарування, все виявилося дуже і дуже просто. Інформаційна агенція винятково надає інформацію про житло, та в жодному разі не береться до його пошуку. Тобто, я заплатив 300 грн. за адреси, номери та ціни, які міг знайти в інтернеті без жодних перешкод.

В результаті, я позбавився 300 гривень та доброї жменьки нервів. В погоні за економією я потратив більше, аніж сподівався. А інформаційне агентство як працювало, так і працює надалі.

Все ж я дійшов до останнього варіанту – агентства з нерухомості. Їхні послуги мені обійшлися в п’ять разів більше, аніж інформагентства, проте я вже знайшов квартиру і вже помалу її обживаю.

P.S. запрошую до себе на супчик J

P.P.S. не намагайтесь економити, читайте уважно умови договорів та підходьте до пошуку житла з розумом. Ну і не забудьте запросити мене на новосілля.

Залишити коментар